Понінківська територіальна громада

Хмельницька обл, Шепетівський район

Положення про Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, місце проживання (перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Понінківської територіальн

Додаток 2

до рішення Виконавчого комітету Понінківської селищної ради

від  18  березня  2024р. № 493

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю

I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, місце проживання (перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території
 Понінківської територіальної громади

1. Положення про Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, місце проживання (перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Понінківської територіальної громади (далі – Положення, Комісія), визначає порядок роботи Комісії, визначає механізм та порядок складання Акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, місце проживання (перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Понінківської територіальної громади (далі – Акт встановлення факту здійснення догляду).

2. Комісія реалізує свої повноваження у період дії на території України надзвичайного або воєнного стану.

3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Сімейним і Цивільним кодексами України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про правовий режим воєнного стану», Постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2022 № 560 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання соціальних послуг у разі введення надзвичайного або воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях», Правилами перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 57 (зі змінами та доповненнями), рекомендаціями Асоціації міст України щодо складання органами місцевого самоврядування Акта встановлення факту здійснення догляду, Законом України «Про соціальні послуги», іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Виконавчого комітету Понінківської селищної ради, розпорядженнями селищного голови, цим Положенням тощо.

4. Основним завданням Комісії є розгляд заяв про складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, місце проживання (перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Понінківської територіальної  громади (далі – Акт).

5. До складу Комісії входять голова, заступник, секретар та члени Комісії.

6. Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Понінківської селищної ради.

7. Головою Комісії є заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради. У разі його відсутності з поважної причини (відпустка, тимчасова непрацездатність) обов’язки голови Комісії виконує заступник голови Комісії відповідно до розподілу обов’язків.

8. До складу Комісії включаються представники відділів Понінківської селищної ради за погодженням з їх керівниками та депутати відповідних виборчих округів.

9. Основною формою роботи Комісії є засідання, у тому числі виїзні, за можливістю, з опитуванням особи, яка потребує постійного догляду.

Документально-організаційне та матеріально-технічне забезпечення роботи Комісії здійснюється Понінківською селищною радою.

10. Акт складається Комісією за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви та документів, передбачених пунктом 11 цього Положення. Акт підписується усіма членами Комісії та скріплюється печаткою виконавчого комітету Понінківської селищної ради.

11. Особи, які звертаються для складання Акта встановлення факту здійснення догляду, подають такий орієнтовний перелік документів:

- заяву особи з інвалідністю І чи ІІ групи, особи, яка потребує постійного догляду, або особи, яка здійснює постійний догляд;

- копії паспортів громадянина України особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, та особи, яка здійснює постійний догляд;

- копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності у заявників відповідного статусу);

- копії документів, що підтверджують родинні стосунки;

- довідки про зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування) особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, та особи, яка здійснює постійний догляд, або інші документи, що підтверджують реєстрацію/декларацію місця проживання (перебування);

- копію документа, що підтверджує інвалідність (у разі наявності відповідного статусу);

- копію висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України;

- інші необхідні документи, що підтверджують факт здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду.

12. Акт складається у двох примірниках, один з яких видається особисто заявнику або надсилається поштою/електронною поштою, за наявності відповідного письмового клопотання заявника.

13. У випадках, якщо заявником не подані документи, передбачені пунктом 11 цього Положення, встановлення недостовірних відомостей, поданих заявником, у тому числі встановлення факту здійснення постійного догляду за особою, яка цього потребує, іншою особою, або не встановлення факту здійснення догляду на постійній основі, Акт про встановлення факту здійснення догляду Комісією не складається, про що заявник письмово повідомляється листом.

14. У разі незгоди одного із членів Комісії зі встановленням факту здійснення догляду його окрема думка викладається у письмовій формі і має бути долучена до матеріалів справи.

15. Облік осіб, стосовно яких складаються Акти про встановлення факту здійснення догляду, здійснюється секретарем Комісії.

Начальник юридичного відділу                                                                                     Дмитро ШМАТЬКО

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь