Реєстрація на НМТ-2025: ключові дати, етапи та документи
Процес реєстрації для участі у Національному мультипредметному тесті (НМТ) у 2025 році визначено відповідним Порядком. Основний реєстраційний період триватиме з 6 березня до 3 квітня 2025 року.
Як зареєструватися для участі в НМТ?
6 березня на сайті Українського центру оцінювання якості освіти запрацює спеціальний сервіс, що дозволить абітурієнтам створити персональний кабінет. Це можна зробити двома способами:
-
Автоматично через застосунок «Дія» (без необхідності вводити персональні дані вручну).
-
Самостійно, заповнивши реєстраційну форму в сервісі.
Після створення кабінету потрібно:
✅ Вказати особисті дані та контактну інформацію.
✅ Обрати навчальний предмет за вибором і населений пункт, де планується проходження НМТ.
✅ Завантажити необхідні реєстраційні документи.
✅ Підтвердити бажання брати участь у тестуванні та відправити інформацію на перевірку.
Перелік необхідних документів
Для успішної реєстрації абітурієнти повинні надати сканкопії або фотокопії таких документів:
-
Документ, що посвідчує особу (ID-картка, паспорт або довідка з ЄДДР).
-
РНОКПП (картка платника податків або документ із внесеним ідентифікаційним номером).
-
Документ про освіту:
-
Для випускників 2025 року – довідка з місця навчання.
-
Для випускників минулих років – документ про повну загальну середню освіту або відповідна виписка з ЄДЕБО.
Особливі умови для окремих категорій учасників
-
Якщо абітурієнт бажає скласти тест певною мовою національної меншини, потрібно додати довідку про мову навчання.
-
Для створення спеціальних умов під час тестування необхідно надати медичний висновок встановленого зразка.
Якщо документи будуть відсутні або не відповідатимуть вимогам, абітурієнтам нададуть можливість усунути недоліки до 8 квітня 2025 року.
Зміни реєстраційних даних та апеляція
Порядком реєстрації передбачено можливість зміни реєстраційних даних, подання заяви на зміну мови тестування або умов проходження НМТ. У разі відмови в реєстрації абітурієнт може подати апеляційну заяву.