Понінківська територіальна громада

Хмельницька обл, Шепетівський район

ЯК ДИСТАНЦІЙНО ПОДАТИ УТОЧНЮЮЧІ ДАНІ ДО СВОЄЇ ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ

Дата: 15.03.2024 10:28
Кількість переглядів: 63

Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID-картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).

Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду України) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Як це зробити?

Крок 1. На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку Вхід та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Фото без опису

Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.

 Фото без описуКрок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна (“Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати з пошти на банк або навпаки), “Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання), “Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні”, “Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER”, “Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)”. Натисніть на обране вікно.

Фото без описуКрок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.

Фото без описуКрок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.

Фото без описуКрок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.

Фото без описуКрок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.

Фото без описуКрок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь