Методи інформування споживачів про відключення електричної енергії

Дата: 14.03.2023 16:20
Кількість переглядів: 422

  1. Функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго» https://t.me/khmelnytskoblenergo. За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо. 
  2. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго» https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja. На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all. На формі «Відключення за адресою» https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою, в тому числі чергу відключення.  Потрібно лише ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.За допомогою форми «Актуальні відключення» https://hoe.com.ua/shutdown/all споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні відключення виводяться виключно актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний дні.
  3.  Чат боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot), Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями.

    В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.

  4. Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/. Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь