Психологічно-педагогічний семінар
05 грудня на базі Буртинської ЗОШ І-ІІІ ст.відбудеться семінар для команд супроводу інклюзивного навчання на тему «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми проблемами в умовах інклюзивного навчання».
У Буртинській ЗОШ відкрито 4 інклюзивні класи. Згідно Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти в штатний розпис школи введено посади асистентів вчителів, створено команд психолого-педагогічного супроводу, розроблені індивідуальні програми розвитку відповідно до рекомендацій та висновків інклюзивно-ресурсного центру.
Асистенти вчителів Рибіцька А.І. та Янчук В.В. ознайомились зі створеними у закладі комбінатами для роботи з дітьми з ООП, обладнання для яких закуплено за кошти субвенції.
Директор школи Бігдаш О.В. та заступник директора Муравська Л.В. ознайомили із особливостями створення освітнього інклюзивного простору в закладі.
Практичний психолог закладу Александрова І.О. окреслила напрямки роботи із психологічного супроводу дітей, батьків, педагогівв інклюзивному просторі. Учасники зустрічі взяли участь у занятті з елементами тренінгу на тему «Як ми розуміємо інших», який провела Александрова І.О.
Практично мали можливість побачити співпрацю вчителя Ставінської Н.В.та асистента вчителя Озерової Г.В. на інтегрованому році з образотворчого та музичного мистецтва у 4 інклюзивному класі.
Ефективне впровадження інклюзивного навчання в закладі можливе лише за злагодженої та системної роботи всіх учасників освітнього процесу. Саме такий результат і можна спостерігати в навчальному закладі, що сприяє соціалізації дітей з ООП та створеннюінклюзивного освітнього простору.