A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Понінківська територіальна громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Щодо підготовки бюджетних пропозицій до прогнозу бюджету на 2022-2024 роки

Дата: 27.07.2021 16:00
Кількість переглядів: 31

 

Фінансовий відділ

ПОНІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

смт. Понінка, вул. Перемоги, № 51, Хмельницька область 30511,

т. (038-43) 7-21-37, E-mail: pon.fin.v@ukr.net Код ЄДРПОУ 43929401

 

 

   

 

02.07.2021р. №    50/1/2021                                                             Головним розпорядникам

                                                                                                           бюджетних коштів

                                                                                                           Понінківської ТГ

                                                                                                           (згідно списку)

Щодо підготовки бюджетних

пропозицій до прогнозу

бюджету на 2022-2024 роки

 

Керуючись ст. 75¹ Бюджетного Кодексу України, на підставі наказу Міністерства фінансів України від 23.06.2021р. №365 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету», фінансовий відділ Понінківської селищної ради доводить до Вашого відома наступне.

Бюджетна декларація містить положення та показники, визначені  Бюджетним кодексом України, зокрема цілі державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та реалізацію  яких забезпечує головний розпорядник коштів місцевого бюджету (у межах визначених  граничних показників) та показники їх досягнення. 

Цілі державної політики визначаються головним розпорядником для кожної сфери  діяльності (галузі) відповідно до пріоритетів державної політики та деталізують пріоритети  держави, зокрема, визначені в Програмі діяльності Кабінету Міністрів України в розрізі  міністерств, та використовуються при формуванні бюджетних пропозицій головними розпорядниками коштів місцевого бюджету

Цілі державної політики мають відповідати таким критеріям: 

- чітке формулювання та лаконічне викладення; 

- спрямованість на досягнення певного результату; 

- охоплення всіх сфер діяльності (галузей) головного розпорядника; 

- зв’язок з метою діяльності (місією) головного розпорядника; 

- оцінювання за допомогою показників результату діяльності головного  розпорядника. 

Цілі мають дати розуміння щодо кінцевого результату діяльності головного  розпорядника у відповідній сфері.

Досягнення визначених цілей державної політики забезпечується через бюджетні  програми. 

Варто зазначити, що з метою реальної оцінки обсягів видатків, необхідних для  досягнення цілей державної політики, пропозиції щодо додаткових обсягів видатків за  бюджетними програмами не мають подвоюватись. У випадку коли одна бюджетна програма  є інструментом реалізації декількох цілей державної політики, граничний обсяг видатків за  такою програмою має розподілятись між визначеними цілями державної політики. 

Для кожної цілі державної політики мають бути визначені показники їх досягнення

Показники досягнення цілей доцільно визначати як інтегровані показники, що  враховують результати, отримані за рахунок реалізації усіх або декількох бюджетних  програм. 

Показники досягнення цілей – це кількісні та якісні показники, які характеризують  рівень досягнення головним розпорядником цілей державної політики, дають можливість  найбільш повно оцінити діяльність головного розпорядника та стан сфер його діяльності  (галузей) у середньостроковому періоді.  

Показники досягнення цілей мають: 

-   бути кількісно вимірюваними; 

- характеризувати прогрес у досягненні цілей державної політики у  середньостроковому періоді; 

- забезпечувати можливість відстеження досягнення цілей державної політики у  динаміці та порівнянності показників досягнення цілей за роками.

- не повторюватись; 

- перевірятися та підтверджуватися офіційною державною статистичною, фінансовою  та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського  (управлінського) обліку. 

Недоцільно використовувати показники, які характеризують результати в  "допоміжних" сферах або стосуються поточної діяльності головного розпорядника: кількість  розроблених нормативно-правових актів, кількість проведених конференцій/семінарів/заходів, чисельність працівників/аспірантів/докторантів, рівень  виконання плану заходів тощо. 

Граничні показники видатків та надання кредитів розраховуються фінансовим віддіом Понінківської селищної ради на  кожен рік середньострокового періоду і  доводяться до головних розпорядників загальними сумами на кожний рік середньострокового періоду із врахуванням розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів (додаток 1), та із зазначенням окремо обсягів:

  • видатків за загальним фондом, джерелом яких є трансферти з державного та місцевих бюджетів;

  • видатків за спеціальним фондом (у разі необхідності, зазначаються джерела їх надходжень);

  • надання кредитів із загального фонду.

Головний розпорядник може здійснювати розподіл обсягу коштів загального фонду на видатки спеціального фонду (за рахунок передачі із загального до спеціального фонду бюджету розвитку) за умови забезпечення усіх захищених статей видатків

Головні розпорядники коштів в межах цих обсягів мають забезпечити  досягнення цілей державної політики у відповідних сферах.

Також, головні розпорядники коштів забезпечують якість розрахунків та належне обґрунтування видатків, що включаються до бюджетної пропозиції на 2022-2024 роки.

Граничні обсяги на перший рік  середньострокового періоду прогнозу бюджету стануть базою для формування проекту  бюджету Понінківської територіальної громади на 2022 рік.  

Планування видатків на оплату праці працівників установ, що фінансуються з  бюджету має відбуватися, враховуючи прогнозні зміни базових стандартів в оплаті праці на підставі показників, передбачених Бюджетною декларацією  (мінімальної заробітної плати, посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС,  мінімального посадового окладу на державній службі), рішень Уряду щодо оплати праці таких працівників,  проведення галузевих реформ та оптимізацію чисельності працівників. 

Головні розпорядники бюджетних коштів, визначаючи пріоритети у реалізації своїх  функцій та впровадженні реформ на середньострокову перспективу, мають максимально  реалістично та прагматично підійти до розподілу бюджетних коштів в межах  середньострокового періоду. Обмеженість бюджетного ресурсу вимагає оптимального  визначення пріоритетів, а відповідно й коштів на їх реалізацію, за роками, не допускаючи їх  концентрації в одному, наприклад, першому році. 

Має враховуватися:

- необхідність виключення непріоритетних та неефективних витрат, а також тих, які  не стосуються виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника

- закінчення терміну дії бюджетної програми або напряму використання бюджетних  коштів (у зв’язку із зміною законодавства або періодичністю дії програми); 

- аналіз та перегляд бюджетних програм з огляду на відсоток їх виконання у  попередніх роках; 

- необхідність передачі окремих бюджетних програм (напрямів використання  бюджетних коштів) від одного головного розпорядника іншому;

- об’єднання, розщеплення та зміна назв бюджетних програм. 

Вважаємо за доцільне зауважити, що організація бюджетного процесу вимагає не лише  рекомендацій з боку Міністерства фінансів України, фінансового відділу Понінківської селищної ради, але й належної координації і організації  роботи з боку головного розпорядника бюджетних коштів, серед структурних підрозділів  розпорядника, а також серед розпорядників нижчого рівня. Для  забезпечення складання якісних інформаційних матеріалів та відповідних розрахунків для  включення у бюджетні документи, зокрема до прогнозу на 2022 – 2024 роки, та  пояснень щодо її врахування у проекті бюджету, робота над ними має  здійснюватися усіма підрозділами/установами у структурі розпорядника, а не лише  підрозділами з фінансових питань (бухгалтерською службою). 

Заповнені форми та інші необхідні матеріали головні розпорядники подають до фінансового відділу Понінківської селищної ради до 15 липня 2021 року.

Під час формування прогнозу видаткової частини на 2022 - 2024 роки потрібно врахувати такі показники:

мінімальна заробітна плата:

з 01 січня 2022 року - в розмірі 6 500 грн,

з 01 жовтня 2022 року - в розмірі 6 700 грн;

з 01 січня 2023 року - в розмірі 7 176 грн;

з 01 січня 2024 року - в розмірі 7 665 грн;

посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:

з 01 січня 2022 року - в розмірі 2 893 грн,

з 01 жовтня 2022 року - в розмірі 2 982 грн;

з 01 січня 2023 року - в розмірі 3 193 грн;

з 01 січня 2024 року - в розмірі 3 411 гривень.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи передавати у приватну власність земельну ділянку та житловий будинок біля церкви св.Пантелеймона (Майдан)

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь